• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Komplett Bank eller Avida Finans?

Maggiemu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Mars 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Komplett 12% och Avida 13%.

Hade 1.6 i betyg, 3FF men överbelånad med mer än 100% pga att jag var tjänstledig förra året och hade 4 mån utan inkomst. Angav dock den lön jag har nu som är typ det dubbla mot vad jag taxerat men det sjuka är att jag inte fick några som helst krav från någon av de som gav mig förslag. Var säker på att jag skulle få kompletteringar i form av lönespec och lösenkrav (valde samla lån för hela summan) men ingen komplettering alls. Skönt såklart men ändå märkligt med tanke på ganska usla förutsättningar sätt till taxerad inkomst/belåningsgrad.

Valde du Avida? Har du lust att berätta hur det gick till efter att du signerade avtalet? Krävdes kompletteringar? Tog det lång tid tills du fick mailet att pengarna var påväg osv?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sjenny

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
9 Oktober 2018
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
Valde du Avida? Har du lust att berätta hur det gick till efter att du signerade avtalet? Krävdes kompletteringar? Tog det lång tid tills du fick mailet att pengarna var påväg osv?
Inga kompletteringar alls! Signerade avtalet och hade pengarna ca 2 bankdagar efter om jag inte minns fel.
 

Maggiemu

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Mars 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Inga kompletteringar alls! Signerade avtalet och hade pengarna ca 2 bankdagar efter om jag inte minns fel.
okej vad skönt! Men fick du nåt mail om att utbetalningen var påväg eller väntade du bara på att se pengarna på kontot?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp